Kupec je dolžan ob prejemu naročene naprave Reencle preveriti morebitne poškodbe in jih nemudoma sporočiti dostavljavcu, ki je napravo dostavil, ter zavrniti prevzem dostave z vidljivimi zunanjimi poškodbami. Za točnost naročila je odgovoren kupec, kasnejših reklamacij ne sprejemamo.
Če kupec ni zadovoljen z nakupom, ima pravico vložiti reklamacijo v 14 dneh od dneva prejema naprave (v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, 79. člen, 1. in 2. odstavek). Zahteva za reklamacijo se pošlje po elektronski pošti na naslov [email protected] z pripisom REKLAMACIJA ZA NAROČILO XXX (X=številka naročila).
V primeru upravičene reklamacije ima kupec pravico do odstopa od pogodbe z vračilom plačanega zneska ali za zamenjavo za nepoškodovan in veljaven izdelek. Prodajalec bo na svoj strošek sprejel vračilo poškodovane, pokvarjene ali nepravilnosti naprav le, če se ugotovi, da je reklamacija upravičena in da kupec ni vplival na pravilnost, poškodbo ali kakršno koli napako naprave. V primeru opravičene reklamacije, stroške zamenjave izdelka z novim v celoti krije prodajalec.
Če ugotovimo, da je pritožba neutemeljena, tj. Če reklamacijo zavrnemo, je stranka dolžna plačati vse stroške pošiljanja.
Reklamacija
Potrošniki lahko pisno pritožbo oddajo na naslednje načine:
Po pošti na naslov: Zelene tehnologije d.o.o., Gospodarska ulica 5c, 10 255 Donji Stupnik
Po elektronski pošti na naslov: [email protected]